poniedziałek, 9 lipca 2012

Gypsy bandana - etui dla czytnika ebooków

Bardzo spodobał mi się kindl pożyczony od brata i postanowiłam kupić dla siebie czytnik ebooków. Mój wybór padł na pocketbooka ze względu na możliwość czytania przez niego książek w dużej ilości formatów, ekranu w technologii e-ink pearl, syntetyzatora mowy i interaktywnego słownika polsko-angielskiego. Niestety nie dołączono do niego etui. Nie chcąc, żeby w torebce plątał się bez osłony uszyłam na szybko opakowanie na niego. Użyłam bawełny z kolekcji Gypsy Bandana a do środka włożyłam cotton-batting. Żeby nie wypadł mi z torebki doszyłam karabinek.







6 komentarzy:

  1. Świetne etui. Bardzo ładny materiał, genialne mocowanie do torebki na karabińczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój blog, zostaję tu na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A możesz coś więcej o tych czytnikach napisać? Stoję przed wyborem, ale nigdy nie korzystałam, ani nikt w moim otoczeniu i trochę po chińsku jest dla mnie to co piszesz, np. e-ink pearl. Nie wiem, co kupić, czym się kierować?
    A etui świetne. Podoba mi się Twoja precyzja i dokładność. Jest taki wypracowany i wymuskany. I te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o czytniki to są różne testy w internecie, które je porównują. Poczytaj sobie. W technologii e-Ink Pearl chodzi o to, że ekran wygląda jak kartka papieru i nie odbija światła. Da się czytać przy pełnym słońcu czego nie się np. w telefonie komórkowym. Ja zdecydowałam się na na PocketBook (www.pocketbook.pl)w wersji dotykowej(nie na rysik) ponieważ: -czyta dużo formatów, np. kindl brata (wspierany przez amazon) czyta tylko mobi i pdf lub epub z WM (watermark)a książki w Polsce wydawane są raczej z zabezpieczeniem DRM
    - ma wbudowany słownik angielsko polski interaktywny tzn. czytasz tekst po angielsku klikasz na słowo i od razu masz tłumaczenie na polski
    -ma syntetyzator mowy tzn. czyta tekst bezpośrednio z czytnika
    - menu w języku polskim
    - reklamacje przesyłasz do Polski
    - można też otwierać kilka testów na raz i nie musisz zamykać poprzedniego. Inne czytniki chyba tego nie mają.
    Ja zastanawiałam się nad czytnikiem Kobo, Barnes & Noble, PocketBook, Sony.
    Na tej stronie masz ranking czyników - http://www.ebook-czytniki.pl/ranking-czytnikow-ebookow/
    Porównanie dwóch czytników -http://www.blog.czytio.pl/index.php/porownanie-sony-prs-t1-vs-pocketbook-622-touch/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Zaczynam rozumieć, o co chodzi. A Twoje argumenty są przekonujące. Nie miałam pojęcia, że jest interaktywny słownik, albo syntezator mowy. Może również osoba niewidoma mogłaby z tego korzystać?
    Jak coś wybiorę to dam znać. Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam czytnik:) Najtańszy i najprostszy. Przy Twoim mój Trekstor z Empiku, to cienizna, ale chciałam sprawdzić, czy to coś dla mnie czy też nie. I co się okazało? Zakochałam się w tym sposobie czytania! To nie jest mój ostatni czytnik, a na początek wystarczy. Wybrałam wyświetlacz LCD - mogę czytać w ciemnym pksie:) I w pełnym słońcu na plaży też się dało:)
    Do tego mogę oglądać zdjęcia, np. z wesela brata, oraz słuchać muzyki. Na początek i tak dużo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń